Backstreet Boys ~ Straight Through My Heart

Porqué:
Es el primer corte del octavo disco, This Is Us, que sale a la venta hoy. Go buy!

Info:
Ya hablé de los Backstreet Boys. Son lo más, objetivamente hablando :P Straight Through My Heart es el primer corte de This Is Us. El video me da un poco de vergüenza porque es muy baratongo y súper colgado de todo la onda Twilight, pero los quiero igual.

Curiosidades:
Nick lanzó un CD solista muy bryanadamsesco, Now Or Never, de 2002; y Brian uno de música cristiana Welcome Home, de 2006. Howie está grabando el suyo, orientado al mercado latino; y A.J. ya terminó la producción de su primer álbum, que se lanzaría el año que viene.

Letra:
In the heart
Of the night
Where it's dark
In the lights
I heard the loudest noise
A gunshot on the floor
Ohhhh Ohhhhh

I looked down
And my shirt's turning red
I'm spinning around
Felt her lips on my neck
And her voice in my ear
Like I missed you
want you tonight

Straight through my heart
A single bullet got me
I cant stop the bleeding
Ohhhh
Straight through my heart
She aimed and she shot me
I just cant believe it
Ohhhh
No I cant resist
And I can't be hit
I just cant escape this love
Straight through my heart
Soldier down(my heart)
Soldier down(my heart)

Thought I moved
More than on
Thought I could
Fool her charm
I really wanna go
But I cant leave her alone
Ohhhh ohhhh

Hear the sound
Of a love so loud
I just can't, I just can't
Ignore this feeling
Said she misses me
And she wants me
Wants me tonight

Straight through my heart
A single bullet got me
I cant stop the bleeding
Ohhhh
Straight through my heart
She aimed and she shot me
I just cant believe it
Ohhhh
No I cant resist
And I can't be hit
I just cant escape this love
Straight through my heart
Soldier down(my heart)
Soldier down(my heart)

In the heart
Of the night
When its dark
In the lights
I heard the loudest noise
A gunshot on the floor
Straight through my heart
A single bullet got me
I cant stop the bleeding
Ohhhh
Straight through my heart
She aimed and she shot me
I just cant believe it
Ohhhh
No I cant resist
And I can't be hit
I just cant escape this love
Straight through my heart
Soldier down(my heart)
Soldier down(my heart)

Video Oficial:

En vivo en Holmdel, New Jersey :

Para seguir escuchando:

0 comentarios:

Publicar un comentario